Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

woensdag 4 juli 2012

Lekker geshopt!

Natuurlijk heb ik na de workshop ook nog wat leuke dingen gekocht. Dit zijn mijn nieuwe aanwinsten: papier van MLYB voor de vakantiefoto's van Egypte straks.
Photobucket

Papier van Papermania voor  mijn Londenalbum waar ik vandaag een start mee ga maken. Verder nog wat leuke stanzen en embellies.
Photobucket


Dit papier ga ik combineren met dat van Papermania. De stempels vind ik gewoon mooi en de washi tape en de lettertjes passen goed bij het papier.
Photobucket

En nog gewoon leuke stempels en leuke vlaggetjes bij het papier van MLYB. :
Photobucket

4 opmerkingen:

Ria zei

Inderdaad lekker geshopt, heel veel plezier er mee.
Groetjes, Ria

Unknown zei

Wat een leuke aankopen heb je gedaan Karin!

Miranda zei

Wauw leuke spullies karin.
Mooi papier he van de 3e foto, ik heb het ook.
En je album hieronder is ook heel erg leuk.
Ben benieuwd naar het eindresultaat.

Groetjes miranda

Miranda zei

Wauw leuke spullies karin.
Mooi papier he van de 3e foto, ik heb het ook.
En je album hieronder is ook heel erg leuk.
Ben benieuwd naar het eindresultaat.

Groetjes miranda