Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

maandag 30 mei 2011

Kopen, kopen, kopen...

Afgelopen vrijdag vond ik het weer eens hoog tijd worden om wat te gaan scrapshoppen. Ben naar het midden van het land gegaan en moet zeggen dat ik goed geslaagd ben. Dit zijn mijn nieuwe aanwinsten:

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Heb alles ook al opgeruimd en dat is heel wat voor mij! Heb nog een bestellinkje lopen en dat hoop ik binnenkort binnen te krijgen. Ik kan dus weer aan de scrap!

1 opmerking:

anja curvers zei

Wow wat ziet dat er weer allemaal gaaf uit zeg heerlijk he zo'n inkopen een van mijn favoriete winkelmomenten hi,hi.
Veel plezier met al die mooie spullen.