Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

donderdag 5 mei 2011

1964

Voor het DT van Creabest maakte ik deze LO. Ik scrap eigenlijk nooit inde vintagestijl, maar ik had deze keer dit papier gevraagd om eens een keer iets heel anders te doen...

Bij vintage papier hoort een oude foto. Ik heb dus een foto van mijn ouders op hun trouwdag in 1964 opgezocht en gescrapt. Ik dus scrap eigenlijk nooit in deze stijl, maar het was toch erg leuk om eens te doen.

Photobucket

2 detailfotootjes:

Photobucket Photobucket




3 opmerkingen:

Chantal zei

Ook vintage gaat je goed af hoor. Het is en blijft dan ook prachtig papier!!

Miranda zei

Ze zijn prachtig Karin, en vintage past dus ook wel bij je ik vind hem geweldig.
Groetjes Miranda

Ria zei

Wauw Karin, wat een super mooie Lo in vintage stijl !!!

groetjes Ria S.