Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

dinsdag 4 januari 2011

Slideshow complete BOM 2010

Allereerst iedereen de beste wensen voor 2011! Hopelijk brengt het jaar je wat je ervan verwacht.

Om 2011 goed te beginnen en een complete terugblik te werpen om mijn 2010, heb ik alle pagina's van mijn BOM 2010 in een slideshow verwerkt. Helaas zijn de foto's nu op een of andere manier verdwenen, maar dat ga ik later deze week proberen te herstellen.



Ik vind het nog steeds een van mijn meest geslaagde scrapprojecten tot nu toe.

1 opmerking:

* Daniëlle * zei

Wat een geweldig album is het geworden Karin! Veel Lo's had ik al gezien, maar zo allemaal achter elkaar is het nog mooier.