Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

vrijdag 12 november 2010

BOM, de O en de P

Hoewel de rust nog bepaald niet is teruggekeerd hier en er nog steeds niet gescrapt wordt (op het dagje dat ik in mijn vorige berichtje heb genoemd na dan) heb ik toch wel iets te laten zien. Op die dag heb ik namelijk 2 pagina's van mijn BOM gemaakt.

Bij de O was de opdracht iets van Maya Road te gebruiken (heb gekozen voor het envelopje) en bij de P om verschillende merken dessinpapier te gebruiken. Weet niet meer welke ik heb gebruikt, maar het zijn wel verschillende merken.

Photobucket

Photobucket

Hoop de komende weken toch echt de rust te vinden om weer eens verder te gaan met mijn BOM.

Geen opmerkingen: