Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

dinsdag 3 augustus 2010

Aquafun

Het is lang geleden dat ik een LO heb gemaakt, maar hier is er dan weer eens eentje. Hij gemaakt voor het DT van Creabest met het o zo leuke papier van Echo Park.

Photobucket

Ik ben zoals je kunt zien op de detailfoto's weer eens met de Silhouette aan de slag gegaan.

Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket

Ik vond het weer erg leuk om weer een LO te maken, dus ik denk dat er van de week nog wel meer zullen volgen.

5 opmerkingen:

Miranda zei

Erg leuk karin,leuke foto ook.
Hij is zo lekker vrolijk.

Chantal zei

Heee toch nog gelukt het scrappen!! Hij is weer hartstikke vrolijk met leuke details. Toppie

Lischa zei

o wauw wat een prachtige lo ,je gaat weer lekker

groetjes jolanda

* Daniëlle * zei

Erg leuk, vrolijk, zomers. Het wolkje met de zon vind ik een leuk detail.

Maryke zei

Super vrolijk geworden!