Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

donderdag 22 juli 2010

Eindelijk weer gescrapt: BOM 2010

Ik heb eindelijk weer eens gescrapt. Liep een paar letters achter met mijn BOM 2010 en heb nu 2 letters bij gewerkt. Nu nog 2 en dan ben ik weer helemaal waar ik zijn moest.

Voor de K was de opdracht om een non-scrap embellishment op je pagina te gebruiken. Ik heb maar een stukje uit de verpakking van de kaas gekozen.

Photobucket

Een paar details: Photobucket

Photobucket Photobucket

Voor de L was de opdracht een zwart-wit en een kleurenfoto op je bladzijde te gebruiken.

Photobucket

Nu weer op naar de M en de N!!!

2 opmerkingen:

Miranda zei

dat ziet er gaaf uit Karin.
Toch wel leuk zo'n BOM.
Denk dat iker toch ook maar aan ga beginnen.
Fijn dat je de zin in scrappen weer hebt gevonden.

Klaske zei

ziet er goed uit... wordt een mooi BOM! herkenbaar van de kaas ;-)