Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

woensdag 21 april 2010

Award van Sam!

Van Sam kreeg ik vandaag deze " 10 dingen waar je blij van wordt award".

Klik hier voor meer gratis...

Dit zijn 10 dingen waar ik blij van word:
1. de zon
2. lekker scrappen
3. scrapshoppen
4. als mijn vriendje me ergens mee verrast
5. vakantie/reizen
6. de zee
7. mijn neefje
8. bloemen
9. lekker even internetten als ik uit mijn werk thuis kom
10. een avondje lekker tv kijken naar series als Grey's anatomy etc.

Ik geef de award door aan:
Margreet
Alma
Chantal

Dames, ik ben benieuwd naar de dingen waar jullie blij van worden.

1 opmerking:

Chantal zei

dank je wel Karin. Ik wordt van heel veel dingen blij. De zon, lekker scrappen, lekker eten, goede vriendschappen, vakantie enz. Pas je wel een beetje op met je hand, rustig aan doen hoor. Het heeft wel de tijd nodig om te herstellen.