Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

woensdag 3 maart 2010

Kaartje

Tja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik heb eindelijk weer een keer een kaartje gemaakt voor iemand die een heel zware operatie moest ondergaan.

Photobucket

Verder ga ik vandaag hopelijk een SSL afmaken, maar ja, die mag ik hier natuurlijk niet laten zien. En als het een beetje mee zit, kan ik ook nog iets doen aan de letter E voor mijn BOM. Leuke opdracht hebben we hiervoor gekregen: gebruik een swirl op je pagina. Nou dat is heel goed te doen natuurlijk.

4 opmerkingen:

Margot zei

wat een gave kaart! vind die bomen echt superleuk! zijn dat stempels?

Irene zei

prachtige kaart karin!!!!!! gaat je prima af, die kaarten maken ;)

gr irene (sa-forum)

Hetty zei

Heel erg leuk kaartje! Die strikjes erop zijn zo leuk!
gr Hetty

Maaike zei

nog bedankt voor je prachtige kaart