Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

zaterdag 13 februari 2010

3

Ben ik weer even. Heb een drukke week achter de rug (wanneer niet???) en helaas weer niet veel gescrapt. Heb wel meegedaan aan een online crop op het SBF. Woensdagavond ben ik begonnen aan deze LO, maar ik had hem niet af en heb hem vanmiddag verder afgemaakt. Ik heb hiervoor het papier van Scribble Scrabble uit mijn DT-pakket van Creabest gebruikt. Dit is hem geworden:

Photobucket

En nog een paar detailfoto's:

Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket

7 opmerkingen:

Rianne zei

Ik vind hem erg leuk geworden! Lekker vrolijke kleuren!

Chantal zei

Tis niet echt mijn papier, maar past hier goed bij de foto's. Een druk maar vrolijk lootje.

Christel zei

Ik vind die slinger met Happy Birthday helemaal leuk! Lekker vrolijk geheel!

Groetjes Christel

Maaike zei

Hij is gaaf geworden!

Alma zei

Mooie LO en leuke details!

Maryke zei

Hij is heel gaaf geworden!

sam zei

erg leuke layout! vind die vlaggetjes ook erg leuk! groetjes sam