Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

zondag 3 januari 2010

't Toppunt van integratie

De foto's zijn niet goed van kleur, maar ik vond dit toch zo'n leuk moment, dat ik ze toch heb gescrapt. Ik zou die dag alleen eten en had een broodje kebab op de planning staan. Onverwacht kwam Shazli toch hier eten en ik heb toen een bakje boerenkoolstamp uit de vriezer gehaald voor hem. Natuurlijk wilde hij daar ook wat brood en kebab bij en dat leverde deze komische situatie op: een Egyptenaar die met en pitabroodje zijn boerenkoolstamppot met de hand zit te eten. Dan ben je geïntegreerd, of niet?!

Photobucket

Op deze foto kun je zien dat ik de pijl heb geschilderd, daarna met distressinkt heb bestempeld en met transparante embossingpoeder en de heattool heb bewerkt: Photobucket

Gestempeld, transparante knoopjes met daar doorheen bradjes: Photobucket

Thickers die met katoen bekleed zijn en rubons van OA: Photobucket

19 opmerkingen:

NicoleJ zei

ik vind hem geweldig, zowel je LO als de foto!

Romy zei

Haha, die titel is geweldig gevonden. Prachtig lootje! Heel mooi vormgegeven.

Christel zei

Dit zijn zeker wel leuke foto's om mee te scrappen, haha! Vind die pijl echt heel mooi. Heb je hem ook zelf uitgeknipt? Of is ie van chipboard?

Groetjes Christel

sam zei

super leuke lo! leuke foto's ook!

Tineke zei

Als dat geen intregratie is. Erg mooie lo geworden.

Ingrid zei

Wat een leuke lay-out, foto's en kleuren.

Chantal zei

Super leuk onderwerp en ik ben helemaal weg van je clustertjes met knoopjes, brads en cirkels!!
Top lootje

Heidie zei

mooie foto en wat een schitterende lo.

groetjes Heidie

Chantal van de Kant zei

ja, dat is zeker hollands met een Egyptisch accentje. Heel leuk geworden.

Unknown zei

Supermooie lo! En wat een leuk onderwerp!
Groetjes, Loes

* Daniëlle * zei

Geweldig gaaf!

Alma zei

Prachtig Karin en wat een leuk moment idd. Goed dat je er aan dacht foto's te maken!

Wendy Schoonhoven zei

Superlootje met een geweldig verhaal erachter haha...Die transparante knoopjes met brads erdoor is leuk gevonden, groetjes, Wendy.

Maryke zei

Je lootje is heel gaaf geworden!

Wilma zei

Geweldig lootje en geweldig onderwerp!

Monique zei

Geweldig, zowel je lootje als het verhaal

ScrapEnjoy zei

Geweldig meis....je hebt hem erg mooi gemaakt, mooie details en een zeer toepasselijke titel...super meis.

groetjes Lilian

Unknown zei

Ik vind het een geweldige LO Karin. Die pijl is heel bijzonder geworden met die glans erover heen.
Ik heb een Turkse collega die allen kaas op zijn brood eet. Daar roep ik altijd tegen dat hij zijn integratie niet zo moet overdrijven LOL

Margot zei

wat een gaaf lo'tje! supertip om brads door de knoopjes te doen!