Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

dinsdag 5 januari 2010

80 cm

Net voor kerst bracht Shazli een kerstbrood en een paar flessen wijn mee van zijn werk. Niet zomaar een kerstbrood hoor, maar eentje van de warme bakker en van maar liefst 80 cm lang. Het was niet voor het eerst dat hij dit kreeg, dus ik wist hoe lekker hetias en toen hij belde met de vraag of ik het even met de auto kwam ophalen, sprong ik er natuurlijk meteen in. Inmiddels is het brood op jammer genoeg, maar ik heb het maar even op de foto gezet en het met een heel oude lijn van BG gescrapt.

Photobucket

En wat detailfoto's:

Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket

Inmiddels ben ik begonnen met een BOM 2010. Ik wilde eigenlijk al zo lang ik scrap een keer een BOM maken, maar het kwam er steeds niet van. Vorige week hoorde ik dat op het forum van de Scrapotheek een ABC-BOM voor 2010 georganiseerd wordt en dat leek me wel wat. Heb me daar dus aangemeld zondag. Binnenkort krijgen jullie de kaft en mijn uitwerking van de eerste opdracht te zien.

Intussen ga ik verder scrappen aan mijn boekje over een paar dagen Groningen. Wordt weer vervolgd dus.

4 opmerkingen:

Chantal zei

Hij is super leuk weer Karin!! Ik weet niet wat ik verwachtte bij de titel maar in ieder geval GEEN kerstbrood....hihi

Chantal van de Kant zei

Mooie LO Karin. Leuk idee om zoiets te scrappen. Volgens mij kom ik daar nooit aan toe. voor ik eens al de foto's van de kinderen klaar heb....

Wiebine zei

Ik wist even niet wat ik moest verwachten toen ik de titel zag, maar het gaat dus om een kerstbrood hi, hi. Een hele leuke layout weer Karin,
groetjes,
Wiebine

Unknown zei

Nou krijg er bijna zin in. Jammer dat de kerst weer voorbij is. Supermooie lo weer. Leuk een wat oudere lijn weer eens terug te zien.
Wendy