Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

zaterdag 28 november 2009

Tough but sweet

Mijn neefje Len is een stoer jongetje soms. Zeker met deze zonnebril op. Dan vindt hij zichzelf een 'grote jongen'. Maar tegelijkertijd is hij ook zo ontzettend lief. Vandaar deze LO waarop ik de stoere radars heb gecombineerd met lieflijke bloempjes.

Photobucket

Ik heb rubons gebruikt en ik heb geëmbost op deze LO. Op de detailfoto's kun je dit goed zien:
Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket

En nu ga ik beginnen aan een December Daily! Heb ik net pas besloten nadat ik een heleboel dames van het SA-forum daar een begin mee heb zien maken. Ziet er echt zo leuk uit!!! Mooie kans ook om mijn kerstpapier van vorig jaar nog op te maken.

4 opmerkingen:

Chantal zei

Ik vind hem helemaal super. Die raderen zijn leuk he!! Heb jij ze eerst geverfd?

Maaike zei

Helemaal geweldig leuk geworden zeg!!!

sam zei

hele gafe lo! vind de letters ook erg leuk! en super dat je mee doet aan de december daily :)

Gonne zei

Wat een geweldige lo weer Karin.

Op mijn blog http://creacorba.blogspot.com
heb ik een verrassing voor je.

Groetjes
Gonne