Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

donderdag 1 oktober 2009

I love to play with sand

Gisteravond voor het eerst sinds wel anderhalve week of zo weer een LO gemaakt. Ben er niet helemaal supertevreden over, maar ach, ik moet er ook weer helemaal inkomen geloof ik. Heb voor het eerst eens met glimmermist (zelf gemaakte dan) gewerkt en ik schrok er wel een beetje van, want het komt ook wel eens op plaatsen terecht waar je het liever niet had gewild. Maar ach, het is goed afgelopen.

Photobucket

En wat detailfoto's:
Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket

5 opmerkingen:

Chantal zei

Ik vind het wel grappig hoor zo met die glimmermist. Mooi vrolijk lootje weer.

sam zei

ik hou helemaal niet zo van rood maar in jou lo ziet het er super uit, lekker stoer ook! groetjes sam

Maaike zei

super!!!

Kathleen zei

en toch vind ik hem goed zo...

vind hem heel mooi!
leuke kleuren... lekker speels...

vraag me wel af hoe je zelf die glimmermist maakt...

ScrapEnjoy zei

Hij is helemaal toppie hoor Karin, lekker fleurig.

groetjes Lilian