Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

vrijdag 17 juli 2009

Happiness

Heb gisteren nog een LO gemaakt voor Creabest met het superleuke papier van Imaginesce. Had het nog op mijn bureau liggen en heb er nog maar even een foto bij gezocht. Achteraf had ik misschien beter niet het groene achtergrondvel kunnen kiezen, maar ja, het zit er nu op... het is niet dat het echt niet kan, maar misschien was een andere kleur mooier geweest.

De foto is gemaakt onderweg bij een heel eenvoudig cafeetje tijdens onze vakantie in Letland. Het was heel warm die dag en het was gewoon heel lekker om even daar iets te gaan drinken en van de prachtige omgeving te genieten. Zo'n klein momentje van 'happiness' zeg maar.

Photobucket

Photobucket Photobucket

Morgen ga ik weer lekker aan de scrap. Een kennisje van me komt de hele middag en avond scrappen, dus dat wordt vast leuk.

Fijn weekend allemaal!

5 opmerkingen:

Romy zei

Ik vind 'm prachtig! En het groene vel staat juist wel erg mooi. Veel scrapplezier morgen!

sam zei

super leuk! vind het altijd zo leuk dat je gekleurde achtergrond vellen gebruikt, ik heb daar altijd nog een beetje moeite mee :)

Maaike zei

Ik vind groen helemaal geen vervelende kleur hoor... Maar wellicht voor deze lo een beetje te met hetgeen je uit wilt stralen. Dan had je om de rust en het genieten te benadrukken blauw moeten gebruiken.

Unknown zei

He Karin ik vind juist die achtergrond keimooi erbij. Het is ook een hele mooie foto van jezelf. Ik sla je lo even op want wil hem graag een keertje liften. Mag wel he??

Lieve groetjes Wendy

Alma zei

Ik vind dat het groene vel het juist een heel frisse uitstraling geeft! Hele mooie LO!!