Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

vrijdag 5 juni 2009

Fisherman

Gisteravond hadden we weer een online crop op het SBF en ik heb ervoor gekozen om weer eens verder te gaan met het album over Egypte. Heb deze LO gemaakt. Heb hem bewust simpel gehouden, niet te veel tierelantijn erop dus, omdat ik de foto zo mooi vind, dat daar de aandacht op gericht moet blijven.

Photobucket

En een paar details:

Photobucket Photobucket

7 opmerkingen:

Chantal zei

Erg mooi Karin. Het blijft mooi papier he.

Margreet zei

Het is idd een prachtige foto en de lay-out is ook geweldig. Heel mooi papier en kleurgebruik.

Maaike zei

Hij is echt gaaf Karin... heel mooi gedaan. Die foto heeft inderdaad niet meer nodig!

Chantal van de Kant zei

mooie LO Karin. Moet wel lachen met de tekst hoor. Lekker zo een visje uit de Nijl, nadat men zich erin gewassen heeft.

Unknown zei

Leuke layout, Karin.

xx Monica

Tusele zei

wat leuk je scraps van een nijlcruise in egypte! Ik ben een digi-scrapper en heb in 2004 een nijlcruise gedaan..dus ik doe doe hier fijn inspiratie op!!!! Dank daarvoor. En mooi gedaan!!

Tusele zei

mocht je interesse hebben...

hier staan mijn egypte lo's
http://www.digitalscrapbookplace.com
/gallery/showgallery.php?cat=7020