Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

donderdag 14 mei 2009

Serious Request

Afgelopen december stond het Glazen Huis van 3FM in Breda. Ik kwam elke dag in Breda destijds, dus natuurlijk ging ik er een keer een kijkje nemen. Het sfeertje was echt super en ik heb toen ook wat foto's gemaakt. M.n. de kleine foto's zijn niet van al te beste kwaliteit, want ze moesten door het glas van de ramen gemaakt worden en dat is te zien aan de spiegeling, maar ach, dat mag de pret niet drukken.

Toen ik vorige week het DT-pakket van Creabest kreeg, had ik al snel besloten dat ik deze z/w foto's ging gebruiken op dit bijzondere papier van Kaisercraft. Het zijn opvallende kleuren en niet altijd zomaar overal voor te gebruiken, maar bij deze z/w foto's natuurlijk wel. Bovendien doet dat rood/groen me toch wel een beetje aan kerst denken en het hele spektakel van 3FM had plaats in de dagen voor Kerstmis.

Dit heb ik ervan gemaakt:

Photobucket

En zoals bijna altijd weer ene paar detailfotootjes:

Photobucket Photobucket

Photobucket

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Gaaf geworden Karin!
Leuke foto's geworden.

Groetjes,
Marjolein

Petra zei

Een prachtige lootje heb je ervan gemaakt. Ik vind de combinatie kleur/indeling helemaal goed.

Yvonne Rijk zei

Erg mooie lay-out. Heb zelf ook dit papier. Heb er ook al een lo meegmaakt. Ben zelf gek op kaisercraftpapier. Heb door te googlen jou site gevonden en ik vind je werk erg mooi en inspirerend. Kom zeker vaker kijken op je blog.
Groet van Yvonne.