Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

donderdag 2 april 2009

Simply beautiful & Perfect view

Zoals elke veertien dagen ongeveer hadden we gisteren weer een online crop op het SBF. Ik had deze keer twee sketches geplaatst, zodat mensen konden kiezen of (voor de snelle onder ons) 2 LO's konden maken. Ikzelf ben echt niet snel, maar heb tot gisteravond laat en vanmorgen vroeg gescrapt en toen waren beide af. Ze komen naast elkaar in het album dat ik over de laatst vakantie in Egypte ga maken.

Dit zijn ze:

Photobucket

Photobucket

En twee detailfotootjes:

Photobucket Photobucket

Ga zo meteen lekker verder werken aan het boekje waar ik intussen aardig vorderingen mee maak. Met een beetje geluk heb ik de inhoud vanavond af en dan kan ik morgen of zo de kaft gaan maken. In elk geval ben ik lekker aan de scrap deze week. Het weekend heeft me weer inspiratie gegeven denk ik.

2 opmerkingen:

ScrapEnjoy zei

Wow, wat mooi, wat is Egypte toch mooi he?
Jelootje is dan ook prachtig.

groetjes Lilian

Maaike zei

Ze zijn heel erg mooi hoor. Deze foto's hebben inderdaad niet veel nodig... Leidt alleen maar af. Ja toch?