Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

vrijdag 10 april 2009

Resultaten SSL 11 SBF

Vorige week zijn de resultaten van de 11e Secret ScrapLift van het SBF bekend geworden. Ik mag mijn LO nu dus laten zien. Ik vond het een heel mooie LO om te liften, al was het een heel ander soort LO dan ik normaal maak, want ik werk eigenlijk nooit zo met verf als materiaal op het achtergrondvel. Maar deze SSL was dus extra leuk, omdat het echt een uitdaging was om eens iets heel anders te doen.

Dit is het resultaat van mijn groepje:

Dit was de LO die Hanny als uitgangspunt heeft genomen:

Photobucket

Hanny maakte er dit van:

Photobucket

En toen was ik aan de beurt:

Photobucket

Ik stuurde hem door naar Monique:

Photobucket

En toen ging hij naar Renate:

Photobucket

Ellis had de eer om het rijtje te sluiten:

Photobucket

Het was weer erg leuk om te doen. De groepsindeling voor de 12e SSL is alweer bekend en eerdaags zal ook voor deze nieuwe ronde weer het startschot worden gegeven. Ik ben er weer klaar voor!

2 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuk idee zo!! En al jullie lootjes zijn hartstikke leuk geworden zeg!
Fijne Paasdagen Karin!

Unknown zei

wat grappig zo'n secret scraplift. doet me een beetje denken aan vroeger dat fluisterspelletje...
Vind je lootje erg leuk geworden. Anders dan je layouts meestal zijn ja, maar toch zeker wel leuk hoor! En wie weet geeft dit toch weer inspiratie om bepaalde technieken te gebruiken in combi met jouw manier van scrappen...

Scrappy Easter!