Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

vrijdag 17 april 2009

Leuke pakjes!

Gisteren en eergisteren kreeg ik leuke pakjes van de postbode. Word ik altijd weer een beetje blij van, want hoewel je weet wat je hebt besteld, blijft het leuk om de doos of envelop open te maken. Dit is wat er binnen is, ik heb nog een andere bestelling lopen (met o.a. de BIA- tas) en die verwacht ik ook eerdaags binnen.

Photobucket

Ga nu even boodschappen doen en dan een paar LO's waar ik van de week aan begonnen ben 'aankleden'. Als ze af zijn, krijgen jullie ze te zien natuurlijk.

Fijn weekend alvast met hopelijk mooi weer.

1 opmerking:

Margreet zei

O wat heb je lekker inkopen gedaan. Veel plezier ermee hoor!