Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

vrijdag 30 januari 2009

First time skating

Hèhè, vandaag had ik eindelijk tijd om een sketchuitdaging van een forum waar ik lid van ben af te maken. Normaal doe ik dit eigenlijk altijd wel snel nadat ik de opdracht heb gekregen, maar deze keer heeft het wat langer geduurd. Ik heb de foto's gebruikt van Shazli die enkele weken geleden voor het eerst van zijn leven op schaatsen stond.

Photobucket

En wat detailfoto's:

Photobucket Photobucket

9 opmerkingen:

Kathleen zei

ik vind hem echt mooi karin... leuke lo!! en grappige fotokes... hihi

ScrapEnjoy zei

Het is een pracht lootje geworden, geslaagd hoor, wat een grappig gezicht zet je man op, super.

vr.gr. Lilian

Chantal zei

Erg mooi Karin, zoals gezegd, je hebt een hele mooie stijl. Super foto's trouwens.

Tamara zei

hij is echt super geworden :) wat vond je vriend er zelf van?? :) xx Tamara

Chantal zei

Die is leuk geworden Karin! Had de foto's al gezien, maar dit maakt ze extra leuk!

Hanneke van der Linde zei

Hoi Karin, bedankt voor je leuke bbtje!!

Mooie lo heb je gemaakt!! Erg leuke foto's ook!

xoxo

natacha zei

prachtige lo
mooi foto's

nog een vraagje:
ik kreeg deze opdracht van pieky
vond hem eigenlijk wel leuk
hoop dat jij hem even leuk vind en ook mee doet.
ik vraag je het volgende:
ga naar je 6de fotomapje
en dan naar de 6de foto
plaats deze op je blog
en vertel het bijhorende verhaal,
grote kans dat het een foto is die je normaal niet zou plaatsen.
vervolgens is het de bedoeling dat jij ook weer 6
mensen vraagt om mee te doen
succes

Unknown zei

wahahahaha!!! Super!!! Vooral die foto met die stoel! Tja, jong of oud...we moeten allemaal eerst die balans vinden voor we de elfsteden tocht kunnen rijden hè ;) Vind de layout ook echt heel leuk geworden!
lifs, Monica

Angelique zei

Ik vind hem prachtig geworden, en die foto's zijn gewoon top!