Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

donderdag 4 december 2008

Rood met witte stippen

In oktober ben ik een aantal keren op zoek geweest naar paddestoelen. Heb er toen zat gezien, maar jammer genoeg niet die ene die ik zo graag een keer in het echt wilde bekijken: de rood met witte stippen paddestoel. Wendy had echter wel zo'n exemplaar gezien en tijdens het scrapweekend kreeg ik van haar deze foto. Kon ik in elk geval een paddestoelenLO maken. Volgend jaar dan maar weer op zoek om er eentje met eigen ogen te aanschouwen...

Wendy, bedankt!

Photobucket

En een paar detailfoto's:

Photobucket Photobucket

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Karin wat een prachtige lo geworden,gaaf he zo een paddestoel,ik vind de kleuren zo mooi en dat uiltje erbij,echt een herfstsfeertje en ow ja succes met je Magnolia`s,groetjes Joke.

Anoniem zei

Hij is helemaal top Karin. De foto heb ik je graag gegeven hoor. Ik heb hem zelf nog niet gescrapt. Mss toch eens doen ziet er wel heel gaaf uit.

Groetjes Wendy