Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

zaterdag 22 november 2008

Weer een Award gekregen!

Gisteren en eergisteren kreeg ik van twee dames een Award voor mijn blog en scrapsels. Photobucket
Altijd leuk als je ziet dat mensen het leuk vinden om je blog te bezoeken en je werk waarderen! Wiebine en Natacha, hartstikke bedankt!

Nu mag ik op mijn beurt ook weer 5 mensen kiezen die ik de award wil toekennen. Dit zijn de regels ervoor:
1. de winner may put the logo on their blog
2. put a link to the person who sent you the award
3. nominate 5 blogs for the award.

Heb er goed over gedacht en ben gekomen tot de volgende 5 dames.

Angelique
Berdien
Wendy
Alma
Boukje

Ik hoop natuurlijk dat deze 5 meiden de Award ook weer zullen doorgeven aan anderen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Karin, wat super leuk !! Enorm bedankt voor de award ! Mooie layout heb je gemaakt trouwens. Dat uiltje is zoooo lief !!
Groetjes Berdien

Boukje zei

Karin, bedankt voor je waardering die je gegeven hebt met de award!!
Jij bent ook weer lekker bezig met je kaartjes en je LO´s!
Groetjes Boukje.

Anoniem zei

He Karin wat leuk een award. Super bedankt. Je lo's zijn ook weer erg leuk geworden. Ik ga eens kijken wie van mij de award gaat krijgen.

Groetjes Wendy