Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

zondag 23 november 2008

Secret Scrap Lift

Een aantal maanden geleden zijn we op het SBF weer begonnen met een Secret Scraplift. Vandaag had iedereen de LO af en is het eindresultaat bekend gemaakt. Hanny was begonnen en zo maakte iedereen er dan zijn/haar eigen LO ervan. Soms wordt er heel erg afgeweken van het origineel, maar deze keer viel dat heel erg mee. Dit is het verloop van de lift in onze groep:

Hanny: Photobucket

Eva: Photobucket

Peter: Photobucket

Ik: Photobucket

Alma: Photobucket


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Je lift is heel mooi geworden Karin,ik heb een award gehad en heb jou genomineerd,voor details kun je op me blog kijken,ik vind je namelijk een echte scrapster,groetjes Joke.

Inge zei

Ik vind je lift helemaal goed gelukt! Toppie...ik heb vandaag trouwens een award gegeven en net als Joke heb ik jou genomineerd omdat ik je werk erg leuk vind!

Groetjes Inge