Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

zaterdag 8 november 2008

En nog een dagje Kreadoe

Net als gisteren stond ik vandaag weer achter de kraam van Creabest. En liep ik weer een rondje over de beurs. En wat gebeurt er dan? Dan móet je gewoon weer mooie dingen kopen. Ik ben het dus nog niet helemaal afgeleerd gisteren, maar nu kom ik de komende 3 maanden niet meer in welke scrapwinkel dan ook. SERIEUS! Ik ga eerst maar weer eens scrappen en dingen opmaken.

Maar nu mag ik nog even showen wat ik vandaag heb gekocht:

Photobucket

Photobucket

Voorlopig komen dus alleen nog maar kaartjes, boekjes, kalenders, LO's etc. te staan en geen aankopen meer. Hihi.

Geen opmerkingen: