Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

woensdag 8 oktober 2008

Eendjes voeren

Vanmiddag deze LO's eindelijk afgemaakt. Het is geen spread, maar ze komen in het album wel naast elkaar. Op de foto's mijn neefje Len die in september een weekje in de Beekse Bergen was. Het huisje keek uit op het grote meer en natuurlijk moesten de eendjes gevoerd worden. Hij zit helemaal in de na-aap fase geloof ik, want er was een eendje dat een misvormd pootje had en dat eendje ging steeds op een pootje staan als hij stilstond. 3 keer raden wat Len deed... die ging natuurlijk op een 'pootje' staan. Helaas heb ik daar geen foto van, maar het was wel een koddig gezicht.

Photobucket

Photobucket

En weer een paar detailfotootjes:

Photobucket Photobucket

Photobucket

7 opmerkingen:

Roelien zei

Kijk.... ook al zo'n beauty!

groeten Roelien

Chantal zei

Wat een lieve zeg :-)

Miranda zei

ziet er erg leuk uit Karin!

Margreet zei

De lo is weer zo mooi Karin. Die titel is ook heel leuk gevonden.

Schaapje zei

Hoi Karin

Wat een leuke lo, mooi kleurgebruik, ook je journal en titel vind ik zeer geslaagd.

Mag ik je ook nog een vrag stellen, ik heb een zwak wat betreft datum stempels, van welk merk is deze, kan ik er naar op zoek??

Karin zei

Hallo Schaapje,
De stempel is van Imaginisce en dan de calendar mini stamp. Hij kot maar 1,50 of zo. Succes.

Thinkie zei

leuk!