Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

dinsdag 16 september 2008

Mini-boekje Center Parcs

Afgelopen november gingen we met de hele familie naar Center Parcs in Hochsauerland. We hadden pech met het weer: regen, regen en nog eens regen. Gelukkig was het verder wel leuk! Om de boel een beetje op te vrolijken heb ik vrolijk papier gekozen. Het is een boekje met weinig toeters en bellen, maar ik wilde proberen om met alleen papier een eind te komen en dat is best gelukt. Overigens heb ik deze opdracht ook gemaakt voor een opdracht voor het DT van Creabest en alle materialen zijn bij heb verkrijgbaar.

3 opmerkingen:

judith_1974 zei

Wat een leuk boekje heb je gemaakt Karin!!! Een leuke herinnering ook!

Groetjes Judith

Myranda zei

Vrolijk boekje geworden!

Anoniem zei

He Karin wat een super leuk boekje. Mooi papier maar dat zijn dan ook wel helemaal mijn kleurtjes.