Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

zondag 17 augustus 2008

Fly away

Een tijdje geleden was ik in de polder hiernaast om mijn nieuwe camera uit te proberen. Op een gegeven moment zag ik deze reiger zitten langs de sloot en op een gegeven moment maakte hij aanstalten om weg te vliegen. Dat moest ik natuurlijk even vastleggen en deze week heb ik er deze LO mee gemaakt. Hij is gebaseerd op een LO die ik een hele tijd geleden al heb uitgeprint, dus ik weet niet meer waar hij vandaan komt en had hem ook niet opgeslagen.

Photobucket

Nog een paar detailfoto's:

Photobucket Photobucket Photobucket

4 opmerkingen:

Dorien zei

Deze vind ik ook super geworden, niet een alledaags onderwerp, maar een keer wat anders.

Tink zei

Prachtig geworden. Leuk onderwerp ook.

Ageeth zei

Wow die is wel heel apart geworden. Leuk hoor !!

Iris zei

Mooi hoor! Leuk die foto's en idd niet een alledaags onderwerp maar erg leuk!