Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

vrijdag 15 augustus 2008

Beursdag en scrappakket

Heb vandaag op de beurs in Den Bosch (De knotsgekke kaartendagen) de zaken eens van de andere kant bekeken. Stond namelijk bij de stands van Creabest achter de kraam te helpen. Is echt leuk om te doen! Was voor mij de eerste keer, dus gistermiddag was ik er al heen gegaan om even mee te kijken en een beetje ingewerkt te worden. Maar omdat het toen heel erg druk was, heb ik toen ook al een beetje meegedraaid.
Natuurlijk ben ik ook zelf over de beurs gegaan en daar word je echt zoooo hebberig van. Er komen echt steeds meer mooie dingen op de markt. Niet goed voor de portemonnee natuurlijk, maar ja. Ook heb ik mijn scrappakket van Creabest gekregen. Kon niet wachten om te zien wat er in zat, dus heb ik als een blij kind de doos meteen opengemaakt. En het was een superpakket. Heel mooi papier en allerlei embellishments. Wauw! Kreeg gisteravond toen ik thuiskwam en de spullen ging opruimen al helemaal de kriebels om aan de slag te gaan. Vandaag heb ik zelfs nog wat meer papier gekocht van andere lijnen, want het is allemaal zo mooi wat ze hebben ingekocht. Echt zooooo mijn kleuren. Hoop de komende week af en toe nog wat te kunnen scrappen, want over een week ga ik heerlijk op vakantie en dan is het even over met het scrappen. Wat zal ik afkickverschijnselen krijgen...

Geen opmerkingen: