Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

donderdag 6 maart 2008

Weer een online crop

Gisteravond eindelijk weer eens gescrapt. Ik had voor de tweede keer een online crop op Het Scrapbookforum georganiseerd en we waren echt met een heel grote groep lekker een sketch aan het namaken. Altijd leuk om te zien hoeveel verschillende interpretaties aan een en dezelfde sketch worden gegeven.

Dit is in elk geval mijn resultaat. Hij hoort bij een andere LO die ik een tijdje geleden heb gemaakt, maar die mag ik nog niet laten zien... Maar wat in het vat zit...

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

1 opmerking:

Ilona zei

Heel mooi geworden, mooie rustige kleurencombi!