Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

donderdag 13 maart 2008

Memories

Een tijdje geleden had iemand op een forum waar ik actief ben een LO geplaatst met papier dat ik al een tijdje in huis had. Ik wist steeds maar niet waar ik het voor moest gaan gebruiken, maar Iloon had er een foto van haarzelf als baby voor gekozen. Ben dus ook eens in oude fotoboeken gaan kijken en heb er wat foto's van vroeger uit gehaald. Vanavond heb ik er een LO mee gemaakt. Ik was toen nog wel heel erg lief volgens mij. Hihi.

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

2 opmerkingen:

@nnie zei

Prachtig Karin,
Leuk dat je de vlinders en die takjes hebt uitgeknipt.
Leuke takjes om te doodlen trouwens.
Ook die van de ganzen is mooi.
gr. Annie

Alma zei

Wauw, deze is prachtig Karin! Vind de vlinders vooral erg leuk!