Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

dinsdag 12 februari 2008

Resultaat online crop

Gisteravond heb ik tijdens een online crop van het forum van Scrapland deze LO gemaakt. Om het plaatje compleet te hebben, plaats ik er even de sketch bij. Moet zeggen dat ik de uitwerking wel wat heb moeten aanpassen, omdat mijn foto van een ander formaat en een andere "richting" was dan die op de sketch.


Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Het was voor mij de eerste keer dat ik met zwart wit papier werkte, maar moet zeggen dat ik het wel heel mooi geworden vind zo met deze foto.

1 opmerking:

@nnie zei

Heel erg mooi Karin, die bradjes dat is leuk gevonden zeg. Deze zwart/wit kleuren maakt de foto nog specialer en aparter.